Friday, September 3, 2010

hoho

kaLO dok selaK belaK blog2 sekaRang nie..
mestI x laen X bukaN ucaPan raYe...
haisH..
tP setengaH je Ler...
aDe gaK yg Bincang Isu Panas...
laGI pasai Indon n NamawEE...

tp..
tuH kite tinGGalkan SekejaP...
i naK bermaDah daLm Hindi N bM jap..
saT naa...

Kau Dan Aku...
KIte tidaK pernaH merancaNg titiK perteMUan...
keraNa segaLa sudaH tersuRat..
paDa Sekian Waktu...
Kau Dan aku pasTI diTemukaN...

Pada Tika KIta BErjumPa..
kaU diam Membisu..
Aku sepi BahaSa..
tiaDa ungKapaN bisa DiungkaP..
keRana..
aku Tidak KEnaL kau..
kaU x taHU sape Aku...
DetiK tuh Hanya SunyI..
taNpa Kata2...

TatkaLa...
maTa jaUh berkeliaRan..
muLut...sePerti di zip..
Otak masEh menaiP2..
apaKah Ayat haRUs ku LOntarKan..
Aku inGIn jadi KAwanNya..

LantaRan satu KEjaDian...
tergeLak maNIs senyumaN 2 KawaN...
TerCipTa perkaTaan disebaLik PEristiwa..
Kau Dan aKu memang DitakdirKan..
menjadI seoranG temaN daN kawaN..
DitingGalkaN tingkaHlaKU yang Dulu..
teRus menjadI teMan yaNg mesra..
lantaRan Itu..
TimbulLah Ayat drI kedua PihaK..
secaRa serenTan danSEkata..
MUjhse DostI karoge...
yaa..
Achi hoon...

SetLah perSaHabatn terjaLIn...
lanTas segaLa berlaku Akan diketahui..
tanPa dikaBar..tanPa diluaH..
kaLO sahaBaT..
pasTInya taHU...aKan derita..
aKaN gembira...

TatkaLa hidUp berJalaN2..
tanPa henTi..tanpa reHat..
tatkaLa itu banyak persingaHan..
baK kata hiNdi..
kabhi Kushi kaBhi Ghum...
perSingGahaN yang sdey..
ade jugaK yang GembiRa...

DisTu jugaK tiBa sanG shaBt..
daTang kepada sahaBat akRabnya..
janGan laH kau sdey..
jaNganlah kaU duka..
baHagia nya diKau...
lanTas terucaP
maIn hoon Naa...
Tere Sang hai Hum...
lanTan teRucaP...
Khusyi aur Ghum kehti hain..
phir bhi hai chupke rehte hain..
AbtaK kaise naina jaana..
zinDagi kya...kehte haiN...


owh..ku melalut pe nie...
ckit je bahase hndi nyerr..
hoho..
ade juge sume error dlm pengejaan hindi..
haha...
x thu maa...

No comments: