Thursday, July 15, 2010

rasa itu....

hei rasa...
manakah kamu???
sye mencari kamu???
kemana kamu hilang haaa....
men nyorok2 kah kamu dengan saya...
ke sye yg maen nyorok2 dengan kamu....
hei rasa....
saya mahu kamu muncul semula...
mahu kamu ade semula...
kerana tiada kamu...
keriangan saya tiada...
gurauan saya tiada...
kerisauan saya tiada...
kerana kamu tiada rasa...
saya rasa penat...
saya rasa letih...
segala bnda saya mahu mengungkit...
kerana saya dah hilang kamu rasa ..
puas saya membelek gambar mencari kamu...
saya memang jumpa kamu...
tapi hanya gambar...
setiap kenangan itu tidak mungkin berputar kembali...
satiap kendahan itu, tidak mungkin berpatah semula....
rasa...adakah kamu akan muncul kepada kamu...
muncul lah...jangan hilang...
supaya...
kenangan akan datang dapat tersemi...
indah menjadi sebuah cerita...
bukan skadar mimpi yang hanya dihayati ketika tido.....
saya rindukan rasa itu....
tersangat rindukan rasa itu...
rasa...mahukah kamu tahu...
disebabkan kamu...setiap gambar yang ada...saya maseh ingat memorinya..
tp kini rasa...
disebabkan tiada kamu ketika memori itu dicipta...
saya tiada perasaan membelek gambar itu..kerana memori saya kosong tanpa kamu rasa...

No comments: