Monday, October 18, 2010

PuzzLe

ari nie bosan...
jadi...
saya dengan ini teringin nak main puzzle...
jom2..
main puzzle ne amatlah susah...
series susah...
kalau part itu besar2...
senang sikitlah nak selesaikan...
tp kalau part itu semakin banyak...
owh no..
susah nyerr nak selesaikan...

dulu...
selalu maen puzzle yang ceraiannya besar2...
jadi...
memang x pening sangat la kan main puzzle tuh...
mne x nya..
jelas lagi bersuluh...
padanan2 gambar yang kita hendak...
senang sangat nak lengkapkan puzzle itu...
jadi...
xde masalah sangatlah nak settle ceraian puzzle tuh..
seronok pon ade gak main puzzle tuh..
ye ler..
x tensen sangat kan main bende tuh...
main dalam mood hepi n gembira kalau dapat gambar daripada cantuman tuh...

semakin lama...
semakin advance la kan puzzle tuh..
wahhh...
mse nie,...
bukan kepale jeh...
halamak...segala rerambut pon gugor..
elok2 itam warne rambut..
tros jadi putih...
walaweh...
haa...situasi ini utk puzzle yg ceraian tuh...
kecil2 la sangat...
susah giler nak bezakan...
macam sama jeh gambar tuh...
men x nyerr...
kecikkan..
kalo dah kecik...
al sekian maklum la kan...
begitu banyaklah part yang kite kene dok teleng pucuk pangkalnyerr
sblom masok ke bahagian yang sesuai..
haiyak...
sekse...
mse nie..
mmg menguji tahap kesabaran...
kalo dulu excited...
bile skrg nie...
actually awal-awalan nyerr memang excited...
tp...
lme kelamaan...
owh..owh owh...
penat giler.
dok cantum2...
still x siap..
susah gilerr nak ciap..
buat nie...dah ok..
yang nie x ok...
buat tang nie dah ok..
nun sne plak x ok...
owh...
owh...

lps tuh...
dah putus asa...
pandang semula gmbar yang sepatutnyer akan dapat kalau berjaya...
cantum bahagian puzzle tuh...
serius...
cantek gambar tuh...
gambar istana kaca...
sambil dikelilingi bintang bergemerlapan...
disekitarnya, diindahi bunga-bungaan pelbagai warna...
sambil haiwan2 yang gembira...
itulah adaptasi gmbar puzzle tuh...
ceria...bahagia...
teringin nak dapat gambar daripada cantuman puzzle tuh...
susah nyerr nak melengkapi setiap part dalam puzzle tuh..
susah..
lagi2 kalau sedikit jea yang menolong menyantumkannya..
kan bagus kalau ramai tolong cantumkan..
mesti xde rase terbeban buat puzzle nie...
ok..
semangat balik...
sye nak miliki gambar puzzle saye tuh..
penat2 saye pilih puzzle ini..
xkan la xnk siapkannya..
chaiyookk2222...
to myself...
hoho...
owh..puzzle..
sye nak tgok gambaran itu dripada setiap ini bahagian puzzle itu...
saya akan lengkapkan puzzle ..
tp jangan lah ilangkan setiap bahagian puzzle tuh yerr..
kang terlopong gambar tuh...


*harapan *
dapat selesaikan puzzle itu untuk melihat gambar yang diharapkan...
('',)Y

2 comments:

haleinaitis0311 said...

puzzle tu xkan lengkap kalo de org xsdar dia dh masukkan puzzle lam poket n simpan kemas2..

n puzzle tu jugak xkan jadik bile masing2 nak ikut letak ikut kepala sndiri..

makin lama..makin rumit puzzle tu n makin lama kite makin menyampah main puzzle tu...

fai... said...

haah...
puzzle itu satu permainan yang sgt seronok kalau bermain bersama...
tp kene masing2 ade keinginan nak selesaikannya...
tp sekiranya xde langsung kerjasama, n tiada siapa mahu padankan yang terlopong...akhirnya...xkan selesai puzzle tuh smpai bile2...
akhirnya...
rsa penat n sia2...
puzzle tuh dibiarkan tanpa keseluruhannya...