Monday, April 25, 2011

ade satu ayat
saya memang anti
apa ayat itu
kawan selama-lamanya
sebab apa saya anti
sebab ramai x reti tunaikannya...

dulu dulu..
bila dah nak pisah..
selalu dengar mereka kata..
kamu jangan lupa kita yerr..
kita kawan sampai bila-bila..
kita akan ingat kamu sampai bila-bila

ahh ahh ahh..
kamu yang perkatakan
kamu jugak yang x laksanakan..
saya boleh kira berapa banyak kawan..
yang selalu cakap macam itu..
tp semuanya..
hanya dusta jer..
sebab saya ingat kamu..
tapi kamu semua x ingat saya..
sedangkan kamu yang kata xkn lupa saya
tp finally..saya ingt kamu..
kamu senang kata x iingt saya...
owh...xpeler..sape lah saya kan...

sampai sekarang saya susah nak percaya..
sampai sekarang saya sukar nak percaya..
sebab kamu2 yang selalu pecah janji..
selalu pecah janji..
buat orang susah nak percaya
macam cerita pengembala dengan serigala..

kadang2..
tringin nak ilangkan ingtan..
x payah kenal semua orang..
biar kamu semua tahu saket hati..
bila kamu ingat org..org x ingt kamu
jangan perkatakan sesuatu
jika kamu x pernah maksudkannya..
sebab tuh la...
saya sering katakan..
saya x suka berceita pasal masa depan..
sebab slalu cerita hanya jadi dogengan
sebagai penglipur lara tatkala kesunyian...
sekian....

No comments: